Nieuwjaarsbijeenkomst 2017

Het bestuur van uw lokaal netwerk nodigt u hierbij uit voor de traditionele nieuwjaarsreceptie welke zal worden gehouden op zaterdag 21 januari 2017 om 17:00 uur bij hotel/restaurant: “De Ruyghe Venne” in Westerbork.

Hiervoor zijn uiteraard ook niet VVD leden van harte welkom. Een mooie gelegenheid om kennis te maken met de liberalen in Midden Drenthe.

Zoals gebruikelijk beginnen we met de nieuwjaarstoespraak van onzevoorzitter van, vroeger afdeling en nu lokaal netwerk Midden-Drenthe, Ron Zingstra. Ron zal, naast een terugblik over het afgelopen jaar ons voorbereiden op de komende twee heel belangrijke jaren. Eerst volgend jaar de 2e kamer verkiezingen en in 2018 de verkiezing van een nieuwe gemeenteraad.

Ook hebben we de eer om als gast in ons midden te hebben, Mirjam Pouwels, wethouder van gemeente “De Wolden” en Drents Politicus van het Jaar en, zoals we allemaal hebben kunnen lezen, kandidaat voor een zetel in de 2e kamer bij de komende verkiezingen. Vanzelfsprekend zal zij ook deze kans aangrijpen om ons bij te praten over haar toekomstplannen binnen onze partij.

We heffen samen het glas op het afgelopen jaar, u bent er toch ook bij?