Vernieuwende kandidatenlijst VVD Midden Drenthe

Donderdagavond 23 november is op de algemene ledenvergadering van de VVD Midden Drenthe de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld.Een vernieuwende lijst met kandidaten uit de verschillende windstreken van onze gemeente. Een lijst vol van ambitie, kennis en enthousiasme. Midden Drenthe een duurzame toekomst geven is het uitgangspunt. De lijst wordt aangevoerd door Anique Snijders (41, informatie management) en op dit moment al raadslid.

Donderdagavond 23 november is op de algemene ledenvergadering van de VVD Midden Drenthe de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld. Een vernieuwende lijst met kandidaten uit de verschillende windstreken van onze gemeente. Een lijst vol van ambitie, kennis en enthousiasme. Midden Drenthe een duurzame toekomst geven is het uitgangspunt. De lijst wordt aangevoerd door Anique Snijders (41, informatie management) en op dit moment al raadslid.

Een vernieuwende lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. De kandidaatstellingscommissie heeft ingezet op vernieuwing, verjonging en  verspreiding over de gemeente. Lijsttrekker Anique Snijders: “We krijgen een fractie die wil samenwerken, naar de burgers luistert en zich constructief opstelt. Het liberale geluid zal de fractie zeker laten doorklinken in het toekomstig debat en besluitvorming.”

De kandidaten hebben ieder hun eigen kennisgebied. Op volgorde zijn dit:
Op plaats 2 Hans Klaassens(Hooghalen), ambtenaar.
Op plaats 3 Henk de Weerd (Drijber), melkveehouder en zittend raadslid.
Op plaats 4 Marie-Cecile Hatzmann (Smilde), student economie/marketeer.
Op plaats 5 Agnes Jongman (Nieuw Balinge), melkveehouder/medewerkster dierencrematorium Smilde.
Op plaats 6 Arjan van Gelderen (Beilen), concern controller.
In totaal gaat de VVD de komende verkiezingen in met 21 kandidaten.

Met deze vernieuwende lijst gaat de VVD de toekomst met veel energie en vertrouwen tegemoet.

Op de foto vlnr: Agnes Jongman (5), Erwin Brink(10), Veronique Roerink(7), Hans Klaassens(2), Marie-Cecile Hatzmann(4), Margreet Bennink(9), Anique Snijders(1), Henk de Weerd(3), Arjan van Gelderen(6), nr 8 Jan Veldhuizen ontbreekt op de foto.