Arjan van Gelderen nieuwe fractievoorzitter

Henk de Weerd geeft als huidige fractievoorzitter het stokje over aan Arjan van Gelderen. De Weerd: “Van Gelderen is één van de nieuwe generatie raadsleden en hij heeft inmiddels voldoende ervaring opgebouwd om nu het stokje over te nemen”. We hebben met elkaar bewust naar dit moment toegewerkt om halverwege de raadsperiode te wisselen van fractievoorzitter. We hebben een mooie jonge VVD fractie die ik ook goed op weg heb kunnen helpen en ik wil graag die ontwikkeling met deze stap blijven stimuleren!

Van Gelderen heeft de afgelopen periode voldoende ervaring kunnen opbouwen in de politiek. Hij heeft zin om aan de slag te gaan als fractievoorzitter. Van Gelderen “Ik ben blij met deze kans en het vertrouwen van de fractie. Het is mooi dat De Weerd mij kan blijven ondersteunen met zijn kennis en ervaring. Met elkaar gaan we de komende periode door met onze inzet om te blijven bouwen aan een mooi MiddenDrenthe”.

De start van Van Gelderen zal per direct zijn. De Weerd blijft uiteraard aan als raadslid om zich op deze manier te blijven in zetten voor de VVD en Midden-Drenthe.