VVD fractie onder indruk van veerkracht en toekomstvisie Striethouldt Party en Event Catering

Dinsdag 1 maart waren we te gast bij Striethouldt Party & Event Catering in Westerbork. De eigenaren Lorenz en Mariëlle hebben ons vol passie meegenomen in het ontstaan en ontwikkeling van hun bedrijf. Door Corona kwamen vele activiteiten tot stilstand, maar het ondernemersechtpaar bleef niet bij de pakken neerzitten en zocht naar nieuwe kansen in de markt. Mooie voorbeelden hiervan zijn Handenwassen.nl en Drentse kruidensaus.nl

Vertrouwen in de toekomst

Lorenz en Mariëlle zijn blij dat Corona nu op zijn retour is en er staan dan ook alweer veel activiteiten gepland. Continue zien zijnieuwe kansen voor hun bedrijf! Zij zien de toekomst dan ook met veel vertrouwen tegemoet. Naast aandacht voor hun eigen bedrijf valt ook hun grote maatschappelijke betrokkenheid op. Het is lovenswaardig hoe Lorenz en Mariëlle zich inzetten voor Westerbork en de rest van Midden-Drenthe!

Duurzaamheid op 1

Al jaren is er op vele fronten aandacht voor duurzaamheid. Focus op herkomst van producten, scheiden van afval, Led verlichting en bewust energieverbruik. Daarnaast wordt er ook veel geïnvesteerd in het plezier van de medewerk(st)ers. Onlangs zijn door een creatieve dating acties vele nieuwemedewerkers aangetrokken.

Complexe regelgeving

Striethouldt heeft in hun bedrijfsvoering vaak last van complexe regelgeving en bureaucratie vanuit de overheid. Ze zouden blij zijn met servicegerichte  ondersteuning en minder regels.

Kansen in de markt pakken en benutten en streven naar minder regels zijn  ook speerpunten van de VVD Midden-Drenthe!